THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, March 12, 2011

selepas seminggu xcontact dia. arini aku kol dia lagi. aku try msj dia lagi dengan harapan terbukak hati dia nak balas msj or jawab kol aku. tapi. sakit hati. he's still macam tu, tak jawab pon kol aku. sibuk sangat kah ? benci sangat ka dengan aku ? betoi ka macam dia penah cakap hari tu " i dont love you like i love you 2 months ago." kenapa ? da tawaq ati ka b ?

kalau la dia tau. aku tak pernah lupa dia walau pun sesaat. sumpah. tak pernah terdetik kat hati aku nak cari yang lain. hanya kawan kawan rapat aku saja tau betapa setia aku tunggu dia kat sini. kalau la dia tau. aku tak pernah sayangkan orang sampai macam ni skali.  tak pernah aku jadi penunggu setia macam ni. and kalau la dia tau. aku selalu tgk gambar kami berdua yang aku wat jadi wallpaper dalam handset. selalu aku tengok gambar dia yang aku buat screensaver dalam handset aku. tu ja cara aku lepas rindu kat dia. kalau la dia tau. tiap tiap hari bila online fb. aku tak pernah lupa bukak fb dia. tak pernah lupa. ku simpan lagi msj msj dulu . msj dari sebelum kami jumpa. msj masa dia still keja tolong ucop kat pasa malam. dah lama masa tu.tapi aku simpan lagi. . bila rindu. aku baca balik msj msj tu.

dan kalau la dia tau, aku masih tetap tunggu dia contact aku balik. walaupun bukan nak pulihkan hubungan kami, sekurang kurangnya bagi kata putus apa kesudahan cinta kami ni. aku dah letih macam ni. nak menunggu sampai bila. patutkah aku cuba buka hati ni ada orang lain ? patutkah aku lupakan dia yang memang dah lupakan aku ? perlukah ? tolong akuuu.. :'(

0 comments: