THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, April 2, 2011

ahad. sangat tak suka hari ahad. kalau orang lain hari ahad boleh spent time wif dorang punya bf/gf, family, aku tak boleh. jauh dari keluarga, jauh dari orang yang aku sayang. sangat bosan hari ahad. nak tau sebab apa ? hari ahad aku akan mula pulun buat assigment. tapi lega la assigment dah habis. besok ada test subjek management of hospitality, adoi, kena mula buat nota. kena mula hafai nota. tak suka. ):. hari ahad jugak kena start iron baju untuk p kelas besok. malasnya.. kena start kemas kemas beg nak p kelas besok. huaaa. tak larat.
hari ni, nothing special.bangon pukul 7, basoh baju. tido 3 jam je aku. smlm gayot dengan laki aku sampai pukul bapa bru tidoq. mata da lebam lebam.uduhh. mata burung hantu. haha. 


out. mandi (:

0 comments: