THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, April 26, 2011

bila kita cinta dan sayangkan seseorang. jangan berharap kita akan mendapat balasan yang sama dengan apa yang kita rasa. bila kesetiaan dan kejujuran di balas dengan penipuan dan kecurangan. sangat sakit. so far , perempuan yang lebih ramai alami perasaan macam ni berbanding lelaki. maybe lelaki kuat and depa ni jugak mudah dapat pengganti . betoi tak ?

sungguh rasa sayang aku pada ' dia ' dah mati . sejak aku dapat tau cerita tu . terus hati aku jadi tawaq . serius . kalau ' awak' cakap thats gurl bukan gf 'awak' kenapa bawak balik rumah . kenapa awak usung dia ke hulur ke hilir ? 'awak' cakap skendel. 'awak' bangga bila cakap macam tu .bagi saya skendel sama saja dengan gf . sungguh saya sakit hati masa tu . thanks pada someone yang cerita semua ni . saya rasa saya dah benci awak sangat sangat . 'awak' dah lupa janji 'awak' pada saya . 'awak' dah musnahkan impian saya untuk hidup dengan 'awak'. 'awak dah musnahkan kepercayaan saya pada 'awak'. lagi beberapa bulan saja lagi perkenalan kita nak cukop setahun. tapi 'awak' dah tamatkan semuanya .
perkataan 'MAAF' saja tak cukop untuk semua ni . maaf saya terpaksa benci 'awak'.

wish u olwez hepi wif ur life ~

0 comments: