THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, May 4, 2011

ciri ciri orang yang mencintai kita . walaupun rasanya hampa dah baca 'note' ni . saja aku nak post lagi . bagi hampa sedaq sikit . sesungguhnya . ada 'orang yang mencintai' hampa selamani .  kot la hampa tak sedaq kan ? oke .jum baca :





1. Orang yang mencintai hampa xboleh bagi alasan kenapa dia mencintai hampa, yang dia tahu dimata dia hanya ada hampa ja .
2. Orang yang mencintai hampa selalu menerima hampa apa adanya,dimatanya hampa selalu yang tercantik/tertampan walaupun mungkin hampa xla cantik /kacak mana pon kan ? 
3. Orang yang mencintai hampa selalu nak  tau tentang apa saja yang hampa buat sepanjang hari ini, dia ingin tau kegiatan hampa setiap hari .
4. Orang yang mencintai hampa akan hantaq mesej macam “slmt pagi” ,“slmt hr mggu” “slmt malam”, "tgh buat apa" walaupun dia tau hampa takkan balas.
5. Kalau hampa sambut hari jadi dan hampa tak jemput dia . dia tak kisah . tetapi dia akan tetap ucapkan 'selamat hari lahir' pada hampa.
6. Orang yang mencintai hampa akan selalu mengingat setiap kejadian yang dia lalui bersama hampa, mungkin kejadian yang hampa sendiri dah lupa. tapi bagi dia, semua kejadian yang dia buat dengan hampa adalah 1 kenangan yang indah.
7. Orang yang mencintai hampa selalu mengingat tiap kata2 yang hampa ucapkan dan mungkin kata2 tu  hampa sendiri dah lupa ..
8. Orang yang mencintai hampa akan belajar menyukai lagu-lagu kesukaan hampa, bahkan mungkin meminjam CD/kaset hampa sebab dia nak tau apa yang hampa suka . sebab apa yang hampa suka akan jadi kesukaan dia jugak ..
9. Kalau terakhir kali jumpa,hampa tengah sakit, demam, selsema, dia akan menghubungi hampa lepas balik tu untuk tanyakan keadaan hampa . sebab dia sangat risau akan kesihatan hampa . 
10. Kalau hampa kata nak pi jawab exam ka, pi temuduga ka dia akan hantaq mesej atau kol hampa untuk ucapkan 'gudluck'. dia nak hampa berjaya .
11. Orang yang mencintai hampa akan memberikan suatu barang miliknya yang bagi hampa benda tu simple, tapi bagi dia barang tu adalah sangat istimewa.
12Orang yang mencintai hampa akan terdiam sesaat,sewaktu tengah bercakap dengan hampa di telefon sebab dia sangat gugup ketika mendengar suara hampa dan hati dia sedang berdebar debar . 
13. Orang yang mencintai hampa selalu ingin berada dekat dengan hampa dan ingin menghabiskan hari hari dia dengan hampa saja . walaupun dah keluaq seharian dengan hampa dia akan rasa tak cukop.
14. Jika satu hari hampa terpaksa pergi ke tempat lain, dia akan sentiasa menasihati hampa untuk selalu jaga diri dan jangan lupakan diri dia . sebab dia takot hampa kan jumpa orang lain dan lupakn dia .
15. Orang yang mencintai hampa selalu buat perkara yang gila macam kol hampa tengah tengah malam, menghantar mesej  hari hari . menelefon hampa banyak kali dalam sehari . menghantar mesej di tengah tengah malam . kerana pada masa tu dia memang sedang pikiaq tentang hampa . ataupun dia tengah berangan tentang hampa.
16. Jika hampa mintak dia mengajaq hampa sesuatu benda yang hampa langsung tak tau . dia akan mengajaq dengan penoh sabaq walaupun mungkin hampa adalah orang yang paling bengong kat dunia . ataupun hampa ni seorang yang lembab .(: 
17. Kalau hampa tengok hp ataupun komen komen kat fb . nama hampa yang paling banyak ada kat situ . sebab dia masih nak simpan semua pesanan pesanan hampa tu walaupun mungkin dah bertahun tahun , dah berbulan bulan benda tu hampa hantaq . 
18. Dan jika hampa menjauhi dia atau menolak diri dia, dia akan pergi dari hidup hampa sebab apa yang dia nak adalah kebahagian hampa walaupun benda tu menyakitkan hati dia . 
19. Jika suatu hari hampa menyedari kehadiran dia dan merindukan diri dia , dia akan selalu ada sebab dia selalu menunggu hampa dan tak pernah cari yang lain .

tediaa tediaa . paham dak 'note' ni ? aku olah jadi bahasa utara sat . paham dak ? camna ? hampa rasa ada dak seseorang yang buat camni kat hampa ? kalau ada, lekaihh pi kata 'aku cinta hang jugak ' haha .
kalau ada jangan dok biaq dia pi. dia pi nanti,hampa yang akan menyesai . pikiaq pikiaq la sendiri .



p/s : hat aku bold warna merah tu kan .. tunjuk apa yang aku rasa selamani (: saja nak bagitau (: (:

0 comments: