THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, March 3, 2011

salam salam. salam 1 malaysia. haha.
actually hari ni aku bosan sgtsgt. baru sampai dari johor, xcited ajak kwnkwn kua, tgk2. shitt ! dorang ade keje. terpaksa la aku memerukkan diri kat rumah macam berok :),

aku nak bagitau korang. yang aku tengah sakit sekarang ni. sakit sgtsgt. da kronik.
aku sakit cintaaaa. haha. wtf !
kalau la korang tahu ape yang aku rasa sekarang nie, sure korang kata aku GILA !.
yela. setelah apa yang jadi. setelah putus cinta. setelah 'dia' buat tak tahu kat aku. setelah aku syok sendiri. aku still luv him so so much. rindu sgtsgt.
dia ? dia da kerja kat langkawi, da ramai kawankawan, xmustahil la ramai kawan girls .rite ? maybe jodoh dia kat sana. xpala.

actually aku pon xtahu apa kena dengan aku ni. da kena gunaguna ke ape ? haha. sampai aku tak pernah lupa dia dalam sehari. tido mimpi2. dasyat2. bila i ask my frens ape maksud mimpi tu. dia kata " maybe hang rindu dia or dia rendu hang " haha. gila.

aku. memang rindu dia sgtsgt. rindu nak dengar suara dia. gelak dia. usikan dia. rindu nak tunggu kol dia malam2. rindu nak gadoh2. ** nangis

if dia terbaca post ni. aku nak bagitau dia ' cyg tetap sygkan b. and i can waiting u as well as i will. thats my promise..nobody can replace u' **sigh

'dia' suruh aku pilih lelaki yang baik tak macam dia. tapi. aku tak kisah la siapa pon dia. macam mana pon dia. aku pon xlrang dia nak clubbing sana sini. as well dia tak wat benda yang menjatohkan kepercayaan aku kat dia.

semoga dia bahagia. aku tetap menunggu di sini. :)

** nangis.
byebye.

0 comments: