THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, April 12, 2011

tadi my ex-bf antaq mesej pulak sekian lama menghilang. sungguh terkejut. rasa macam nak nangis. ingat dia dah lupa aku. walaupun cuma beberapa mesej. aku hargai. dia macam tau aku tengah sedih. macam tau aku perlukan seseorang untuk jadi tempat mengadu.thanks b.


aku tau sekarang dia baik baik ja. dah keja kan? walaupun hidup agak sosial kat sana tapi harap dia pandai jaga diri.orang yang jahat diluar tak semestinya jahat di dalam. orang yang baik diluar, tak semestinya baik didalam.

tadi bila aku cakap aku sakit. dia tanya sakit pa.aku cakap macam macam. pastu bila dia hantaq ayat ' ish, selamani tak pernah dok sakit' buat aku tergelak sorang sorang, rasa lawak pulak. yela. da lama tak mesej macam tu.

and last, dia cakap jangan tunggu dia. cari orang lain yang baik lagi. yang boleh bahagiakan aku. sumpah sedih aku bila dia cakap macam tu. aku tak rasa dia terok sangat. dia jadi macam tu sebab pergi langkawi nu. kalau dok perlis lagi maybe tak jadi terok macam ni.kan b ?

aku harap dia bahagia kat sana, thanks 4 da mesej.keja baik baik. jangan nakai nakai, jangan gatai gatai, jangan dok mabok sangat, jangan dok gatai nak ber****n . ingat pa fara pesan ritu ? (:, jangan lupa..

mohd syahmi,walaupun awak dah kecewakan saya, saya tak pernah bencikan awak. sebab awak pernah jadi sebahagian dari hidup saya, kita pernah berkongsi segalanya, susah senang, pahit manis tentang kehidupan ini.tapi sekarang saya dah sayangkan orang lain. dia sangat penting dalam hidup saya sebagaimana pentingnya awak dalam hidup saya dulu.tapi, dia pergi tinggalkan saya seperti awak tinggalkan saya....

biar saya simpan semua ini dalam hati. semoga anda berdua bahagia disamping orang yang dapat bahagiakan anda berdua. saya sayangkan cinta saya yang dulu. tapi saya sangat sayangkan cinta saya yang sekarang...............................

0 comments: